vineri, 11 februarie 2011

Nu vreau si ce?

Nu vreau ca blogu asta sa fie citit, si sincer nu vreau ca oamenii sa comenteze, vreau sa scriu pentru ca vreau sa ma descarc, deoarece am nevoie de persoane cu care sa vorbesc, de persoane care sa ma asculte. poate cineva acolo ma v-a asculta!

Nu mai vreau, nu mai pot, nu mai suport, mi-a ajuns, ce am facut?, ce s-a intamplat?, cand m-am schimbat?

Sunt o gramada de intrebari care imi trec prin minte, o gramada de lucruri pe care le regret, o gramada de sentimente si mult frustrari. Stau si ma gandesc ce s-a intamplat cu acea fata care zambea si radea din orice cacat? Unde a disparut fiinta careia ii pasa candva si acuma a ales sa nu-i mai pese doar ca sa nu mai sufere? Mi-e dor de toate astea, si stiu, ca odata cu el s-a dus viata mea de dinainte, stiu ca odata cu el s-a dus speranta, iubirea, compasiunea. Acum, sunt un om gol, nu mai simt nimic, nu ma mai raneste nimic. Pur si simplu nu-mi mai pasa. Dar pana cand? Cand o sa redevin om? Cand v-a veni si timpul meu care il astept de cativa ani incoace? Cred ca tot ce pot face este sa stau si sa astept, pana cand viata va fi blanda cu mine, pana atunci, o sa ma cufund in materii de invatat si carti de citit. La urma urmei e tot ce mi-a mai ramas, pentru ca eu, eu nu mai am nimic, prieteni, fericire, iubire, toate s-au dus!

Un comentariu:

  1. God,aş vrea să-ţi spun că te înţeleg,că sunt în aproximativ aceeaşi situaţie şi urăsc asta,dar ştiiiu cât e de enervant.Sincer,ai scris ceva ce eu nu am curaj să scriu,din aceeaşi veşnică teamă (şi wtf,respect? ) de complezenţă.
    Dar i get it,and it sucks.

    RăspundețiȘtergere