luni, 15 noiembrie 2010

Nu am dispărut...

Doar că pur şi simplu am avut nevoie de un timp să-mi limpezesc gândurile. Cât timp a trecut de când n-am mai scris? Pff destul...da de azi o să mă fac fată cuminte şi o să scriu. Am o grămadă de idei în cap, o grămadă de sentimente de aşternut pe hârtie că nici nu ştiu de unde să încep. Sunt confuză, îndrăgostită, tristă, abătută, melancolică şi tot tacâmu.

Acum doua săptămani şi ceva s-a terminat relaţia mea cu X. Am încercat să fiu tare, să înţeleg, să mă adaptez, deşi era ultima persoană de la care mă aşteptam. Sâmbătă am început o relaţie nouă cu Y. Este ciudat deoarece eu şi Y ne înţelegem bine. mă simt foarte bine când sunt cu el şi mă face să zâmbesc, dar nu ştiu ce se întâmplă cu mine, pur şi simplu mi-e frică să nu mă îndrăgostesc şi să mă aleg cu o inimă frântă pentru a nu ştiu câta oară.

O să văd cum o să decurgă lucrurile, cert este că vreau atenţie, vreau să mă simt importantă şi vreau să mă facă să nu-mi fie frică să-l iubesc. Vreau multe acum să vedem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu