sâmbătă, 23 octombrie 2010

De ce mă urâţi?

Nu ştiu dacă aţi apucat să-mi citiţi wishlist-ul, dar acolo am scris că mi-aş dori foarte mult să realizez un scurt metraj. Am deja câteva idei, pentru ceva care să exprime frumuseţea unor lucruri banale, dar când vreau şi eu să fac un lucru bun, parcă totul este împotriva mea. Am furat camera video a familiei din dulapul tatălui meu în timp ce era pe afară săpa nu ştiu ce şanţ (nu că nu mi-ar fi dat-o, dar are mai mult farmec aşa:D) şi cand să instalez driver-ul, surpriză, nu merge. Folosesc Google pentru a găsi soluţia la această problemă şi ce credeţi? Modelul de cameră care îl am eu are driver doar pentru Windows XP. Nu s-a nascut încă deşteptul care să se gândească să facă un driver pentru Windows 7 sau Vista, că de', e prea greu. Bine, atunci instalez Windows XP. Am bagat frumos CD-ul în unitate, booteaza CD-ul şi la un moment dat îmi apare o eroare unde zice că dacă continuă PC-ul meu v-a avea de suferit, şi mai zicea ceva de nişte virusi. Eu am antivirus şi unul chiar foarte puternic, tu eşti un cretin de laptop care habar n-are ce afişează. Incerc să nu ma enervez, să fiu calmă, caut frumos soluţii pe Google, şi găsesc ca nu merge pe laptop-uri sa instalezi XP peste Windows 7 fără să schimbi nu ştiu ce tâmpenie în BIOS. Oi fi facut eu multe experimente pe calculatoarele pe care le-am avut însă laptop-ul meu săracu' n-are decât 5 luni şi mie prea frică să nu îl stric. OK, hai să scoatem vechiul meu calculator din cutie. Zis şi facut numai că nu merge. Il desfac, îl curaţ de praf, tot nu merge. Vine tata, între timp mă duc la baie să duc nişte haine murdare apoi până în bucătărie, el doar îi dă restart şi merge. Ce are el şi eu nu am? Merge pană se strică iar. Incerc să răman calmă, cu greu reuşesc. Nu mai incerc nimic şi îl bag înapoi în cutie. Ca să fie totul frumos net-ul meu pică din 10 în 10 minute, şi nu am nici cea mai mică idee de ce. Folosesc stick-ul de la digi, da nu pot să downloadez nimic, şi chiar vroiam să văd un film, aveam nevoie de asta. Citesc câteva bloguri şi intru pe mess. Intră pe mess mult iubitul meu prieten care se întoarce de la ţară, pe care nici nu-l observasem pe mess şi mă întreabă ce fac. Incercând să fiu draguţă cu el şi să nu-mi descarc nervii pe săracu' băiat îi povestesc frumos păţania mea şi el râde dupa care nu mai scoate nici o vorbă. Pentru că sunt sătulă de atâta prostie din partea lui si a altor idioţi îi zic că ies de pe mess şi îl intreb dacă iese pe afara mâine. Dacă zicea că nu, cred că imi pierdeam cumpătu' şi îmi descărcam toţi nervii acumulaţi pe el.

Acum o să mă apuc să scriu temele şi dupa să mă rasfăţ cu o carte buna şi un documentar. Ce am învăţat astăzi? Că Windows 7 este total împotriva mea! Ce o să fac maine? O să am o zi perfectă, sper!

Un comentariu:

  1. wow..:)..chiar ai avut ghinion..cum ai spus si tu , e si maine o zi :)..bafta cu scurtmetrajul

    RăspundețiȘtergere