sâmbătă, 23 octombrie 2010

Unde sunt?

M-am trezit de dimineaţă şi uitandu-mă pe pereţii murdari ai camerei mele am început să mă gândesc la multe aspecte ale vieţii, ale lumii în care trăim şi aşa am realizat că trăim într-un loc unde bunul simţ şi respectul este întâlnit la tot mai puţine persoane, bucuria clipelor mărunte şi sinceritatea nu mai există decât în puţine cazuri, iar oamenilor le este tot mai frică să-şi exprime sentimentele deoarece au impresia că ceilalţi îi vor judeca şi vor crede că sunt "slabi". Mulţi nu mai pun accent pe sufletul cuiva, pe modul acestuia de a gândi, ci doar pe ceea ce vede în exterior, iar dacă acea persoană este violentă, fumează, bea si este prezentă la toate party-urile date de jmecheraşii oraşului/cartierului, este cea mai cool persoană din lume.Ar trebui să ne deschidem ochii şi să realizăm că persoanele care cu adevărat contează sunt acelea de la care învăţăm să fim nişte indivizi mai buni, persoanele care ne iubesc necondiţionat şi nu aşteaptă nimic în schimb.

De asta m-am întrebat toată ziua, oare unde sunt? Cum s-a ajuns aici? Ce aş putea face? Sunt o grămadă de întrebări la care nu găsesc nici un răspuns.

Trecând peste melancolia mea profundă şi întrebările despre viaţă, aş vrea să împărtaşesc cu voi o melodie foarte frumoasă.
De asemenea acesta este un citat care m-a impresionat profund:

 " Loviturile vieţii nu sunt numai distructive, ci şi constructive; ca loviturile ciocanului în dalta unui sculptor priceput. - Octavian Paler"

Ştiu că nu are de unde să mă cunoască deoarece de abia am dat naştere la acest blog, însă blogul ei m-a făcut să zâmbesc, să-mi doresc să am un colţişor al meu unde să-mi scriu gândurile şi să-i citesc toate postările, lucru care nu-l fac prea des. Astăzi a împlinit 16 anişori. La mulţi ani Twisted Chocolate :*!

4 comentarii:

  1. Oameni superficiali, din categoria descrisă de tine, mereu vor exista.
    De aceea e bine să încercăm să păstrăm oameni minunați în viața noastră, pe gustul nostru... și să învățăm prin contra-exemplu ce trebuie să apreciem la ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. gata, m-ai hipnotizat :))...cu melodia..o ascult in continuu :X..si da , ai dreptate..lumea se duce de rapa, dar totusi e bine ca mai exista oameni care care gandesc ca tine care..cine stie pot..sa salveze lumea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am văzut că ai scris pe blogul meu ceva legat de ce am zis aici.

    Puteai să scrii la articolul tău, să-mi răspunzi aici. :P
    Ca să fie la subiect. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @Diana nu prea ştiu cum se procedează. O să ţin minte asta:D

    RăspundețiȘtergere